Alla inlägg den 25 september 2013

Av Mikaela Billström - 25 september 2013 21:09

               
   

Av Mikaela Billström - 25 september 2013 20:55

 

Av Mikaela Billström - 25 september 2013 20:47

 Har ni nått ni vill skänka? har ni barnkläder som ligger? skridskor som aldrig kommer att användas eller rabattkuponger/presentkort som ni inte behöver så kan ni skänka det till denna sida. Man behöver inte alltid skänka pengar för att det ska hjälpa. Vi går nu mot vintern och jul och det finns många familjer som inte har det lätt, en gåva kan göra stor skillnad.


Finns många liknande grupper på facebook och många är nog lika bra som denna, jag vill bara uppmana er att det kan vara lätt att göra något som betydder mycket för en annan människa.










  

Av Mikaela Billström - 25 september 2013 20:39



Godkväll på er!


Igår kväll åkte jag och Therese på Free max och testade på Functional moves, det var första gången för mig och jag var väldigt skeptisk innan passet började men när vi väl körde igång tyckte jag att det nästan var roligt. Väldigt bra träning och väldigt varierande, jag kommer garanterat att vara med igen. Träningsvärken har börjat att smyga sig på nu men det hade jag räknat med, jag har varit lite slö med träningen den sista tiden. jag tar en långpromis om dagen och cyklar mycket också blir det ju lite träning på torsdagar då jag har fotbollen men det var längesedan jag var på gymet. Måste bättra mig..


Jag tycker absolut att ni ska testa denna träningsform.



 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards