Alla inlägg under mars 2014

Av Mikaela Billström - 18 mars 2014 20:50

Godkväll!


Jag och Mira har haft en mysig tjejkväll, Micke är på kurs så vi är ensam hemma. Nu sover Mira och jag ligger med hundarna i soffan och tittar på Smekmånad och äter godis.. Jag tog det dumma beslutet att strunta i att köpa hem någon middag eftersom Micke inte var hemma och nu sitter jag här hungrig och vad finns till hands om inte godis..Jag äter för mycket godis, i princip så äter jag godis(eller något annat sött) varje dag. Får lite ångest över mig själv, speciellt när Sandra kör fitness 24/7..


Nu ska jag hoppa in i duschen.. I morgon vankas det jobb igen.


Kissesandhugs



         

Av Mikaela Billström - 17 mars 2014 17:07


  Mira älskar att leka med trolldegen som jag gjorde till henne i helgen, går på några minuter att göra och är superlätt.




1dl vatten

1dl Salt

2dl mjöl

2msk olja


Några droppar av valfri karamellfärg








Av Mikaela Billström - 17 mars 2014 15:18

God eftermiddag!


Jag har precis kommit hem från jobbet och ska strax gå och hämta Mira på dagis. Många frågor mig om hur det har gått för Mira på dagis och jag har enbart bara positiva saker att säga. Mira trivs som fisken i vattnet och förskolelärarna är väldigt kompitenta och snälla, Mira är en envis tjej så dom har nog fullt upp med henne på dagarna. Dom ser Mira som den lilla personen hon är och dom har lagt stor vikt i att lära känna henne och jag tror att det är just därför som dom här första månaderna på dagis har gått så himla bra.


Ni som har barn som snart ska börja på dagis kan jag varmt rekomendera Skottsunds förskola till. 

 

 

 

         

Av Mikaela Billström - 15 mars 2014 19:32



Avnjuter ett glas vin i soffan medans Micke lagar middag. Livet är härligt!

Av Mikaela Billström - 13 mars 2014 15:13


  Älskar denna bild från Miras dagis

 

Mammas gohjärta, det tar på krafterna att vara med i Team Kalla



 

Av Mikaela Billström - 13 mars 2014 15:07

Therese och Fredde frågade oss igår om vi hade lust att gå ut och käka och gå på bio och det hade vi såklart. Mira har ju varit sjuk men mamma och pappa kom över på kvällen och la henne så vi fick chansen att komma ut lite. Vi åt först middag på E-street sedan såg vi 12 years a slave, har ni sett den? En väldigt känslomässig film som är baserad på en sann historia vilket gör det hela änu värre.. Fyfan vilken människosyn vi en gång i tiden har haft ( och kanske har)..

 

Kort och gott - En mysig kväll med fina vänner.

 

 

 

       

Av Mikaela Billström - 13 mars 2014 15:03

Under hela Mars månad så har Salong Bellica halva priset på fransförlängning. 

 

Jag är super nöjd!



Passa på att boka!



     

Av Mikaela Billström - 11 mars 2014 17:15

Mammas hjärta är sjuk!   

  

 

 

                   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards