Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Mikaela Billström - 4 januari 2014 16:15


Kanske får vi bara den tid som tilldelas oss på jorden. Därför ser jag det ännu tydligare: jobba inte för mycket. Låt inte känslorna stanna i era bröst. Prata. Bråka aldrig om pengar. Våga säga nej. Våga säga ja.

Våga vara lyckliga. Tillåt er själva att vara detta. För det om något är min stora rädsla: den att ni ska fastna i det här. I sorgen. Att ni om trettiotre år från nu ska se min död som det största som hände i era liv. Minns vad vi gjorde. Minns våra drömmar. Men gå vidare.
Paradiset kan vara en plats på jorden.
Äventyret väntar, om ni bara vill. Jag ska göra mitt bästa för att min död ska bli just ett sådant.

Slutorden i Kristian Gildunds #SommariP1,

 

 

   

Av Mikaela Billström - 4 januari 2014 16:04

Long time no blogging!


Mycket har hänt och jag har haft en tuff tid mellan jul och nyår, några turer in på sjukhuset har det blivet och jag har haft en väldig värk men nu är jag på fötterna igen. Det är så himla skönt, det är sant som man säger att en sjuk människas enda önskan är att bli frisk. 


  


Igår var vi en sväng på Stekhuset med Sofie och Danne, vi åt gott och snackade en massa skit. Vi har blivet bjuden till dom så många gånger nu så då ville vi bjuda tillbaka. Imorgon ska vi åka tillsammans till Drakborgen och låta småtjejerna få busa av sig lite, Mira älskar verkligen Drakis så hon kommer att bli överlycklig. 


   

Ikväll är vi bjude till Mickes föräldrar på middag så vi ska börja göra oss lite klara nu, lillmusslan sover med pappa i sängen så jag ska gå upp och väcka dom nu.

 

Trevlig helg på er! Jag är ledig hela helgen och jag ska bara mysa och vila upp mig med min fina lilla familj.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards