Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Mikaela Billström - 30 januari 2014 11:49





Hej på er mina fina!


I Måndags blev Mira sjuk igen, så typiskt när inskolningen var klar men vi ska göra ett nytt försök imorgon. Vi renoverar om köket här hemma och det är lite jobbigt att behöva bo uppe i det men det funkar, det är ju bara en kort tid kvar tills det är helt klart.. Efter köket ska vi renovera badrummet och det har jag verkligen längtat efter, jag vill ha ett badkar och jag har längtat efter det så himla länge. Alltid när vi bor på hotell ber jag om ett rum med badkar, sist vi bodde på Anglais så badade jag nästan 3h och det var ljuvligt!

 

Idag ska vi bara vara hemma och mysa förutom att jag ska till Helene kl 16 och fixa hennes hår för hon ska på en gala ikväll, Fredrik är nominerad till årets idrottare tror jag att det var? Tycker det är konstigt om han inte vinner det med tanke på hur bra det har gått för honom den sista tiden.

 

Nu ska jag titta lite på The real housewives of Miami och äta lunch.



Lite nya bilder från min iphone

             
       

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards