Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Mikaela Billström - 14 januari 2014 20:05

I kistagallerian så hittade vi en leksaksaffär som hette eurekakids, ett spansk kedja som gör kvalité leksaker och då mest i trä. Vi hittade en jätte fint dockskåp till Mira som vi köpte med en dockfamilj till. Dockskåpet ser nästan hemgjort ut och det är väldigt stryktåligt, inte alls som dockskåperna som man hade när man var liten och som man hade sönder hela tiden.

 

Jag kan varmt rekomendera denna affär. Kavlités leksaker till humana priser! Har ni inte vägarna förbi Sthlm så titta in på deras hemsida istället.




   

  

Av Mikaela Billström - 14 januari 2014 19:54


Vill dela med mig av 2 böcker som jag precis har läst

 


Den första boken är I kroppen min som baseras på Kristian Gidlunds berättelse om sitt öde, texterna i boken är tagna från hans populära blogg med samma namn. Fantastiskt välskriven och man känner verkligen tyngden bakom det verbala.



Den andra boken handlar om Leila K´s´liv. Författaren och nära vänner Petter Wallenberg har författat boken och han har skrivet om hennes otroliga framgång och hur hon levde i lyx för att sedan hamna utanför samhället utan bostad och med missbruksproblem. Boken  är väldigt gripande och välskriven. Om du är som jag och tycker om självbiografi så kommer du att gilla denna bok du också.




    



Kontakta mig om ni vill låna någon av böckerna annars finns dessa i dom flesta bokaffärer.





Av Mikaela Billström - 14 januari 2014 19:47

Det var ett tag sedan vi sågs nu.. Jag och älsklingen har som sagt varit i Sthlm och myst på en helg, vi bodde på Anglais som vanligt och vi njöt av god mat, shopping, vin och varandra. Vi åkte hem i snökaos och vi var allvarligt talat på väg att stanna efter vägen och sova i bilen, vi såg verkligen ingenting!!Men hem kom vi efter många om och men och hemma väntade en glad liten sessa på oss.


 
           
 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards