Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Mikaela Billström - 21 januari 2014 21:52

Vilken parfym gillar du? Vad använder du för spraytan? Har du något tips på bra sidor där dom säljer äkta märkesväskor?Tack på förhand 

 

Jag fick några frågor som jag nu tänkte svara på.

 

1. Jag är en riktig parfymjunkie och mina favoriter är CLEAN och DKNY. När jag ska ut så brukar jag använda Marc Jacob´s Daisy, lite starkare doft som inte passar så bra till vardags men är utmärkt för en utekväll.

 

2. Jag brukar inte använda spraytan på vintern men på sommaren brukar jag använda St; tropez BUS. Väldigt lätt att applicera och busen är färgad så du ser direkt om du har fått någon rand eller liknande, dessutom så luktar den fräscht vilket är väldigt ovanligt när det kommer till BUS produkter. Finns att köpa på b.la Kicks och Åhlens.

 

3. Det bästa tipset jag kan ge dig är att gå till en seriös vintage butik om du vill komma åt märkesväskor till ett bättre pris. Tyvärr så är jag inget fan av att handla väskor via nätet för man kan lätt bli lurad om man inte köper från seriösa återförsäljare men dom rear sällan ut sina väskor. 

 

Om du vill kan jag tipsa dig om en bra vintagebutik i Sthlm, Pm;a mig om du vill ha lite tips   

 

 

 

Av Mikaela Billström - 21 januari 2014 21:46

Idag skulle jag har fixat mina naglar men när jag blev avbokad så fixade jag dom själv istället med gelélack. Jag köpte lack så jag kunde göra franskmanikyr och resultatet blev helt okej. 


Jag skrev ju om denna metod för några inlägg sedan och jag vill bekänna en sak för er. Det står att detta lack ska hålla 2-3 veckor men det håller ungefär 1 vecka, ialf för mig. Jag är ändå supernöjd och jag älskar att jag inte längre går omkring med avskaft nagellack vilket  är det absolut fulaste som finns.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards