Alla inlägg under augusti 2008

Av Mikaela Billström - 12 augusti 2008 19:33

Fick beslutet från csn idaaag;)

så på måndag börjar jag min vandring för att bli fotvårdare, haha låter lite som lokalvårdare men så äre juh inte.


I DAG fick jag juh åka lite bil med njurundabärgarna, pga av jag råkade försöra bilen så hela växellådan hamnade på marken, med min vanliga tur så kan allt hända!Tss..


Nu sitter jag i soffan med ballisen och kollar på tvn, väntar på att majk ska komma hem från smurfen och ge mig lite mat..jag är svinhungrig.


Har även fått våra tackkort, så snart får ni dom :)


Nu ringde majk, det blev pizza idaag :)


KrämAndCrystal


Micka 








onej, bruden på" du blir vad du äter" är blå  mongo.

Hon yrar om hästyoga, hon tvingar karln att äta häst mat och hon pratar med en otroligt löjlig röst, helt jävla för mycket.

Hur kan detta göra karln slank?huamig. 

Av Mikaela Billström - 10 augusti 2008 18:17

heullu blåbär.


Utgång igår, lite halvseg idag.

Jag majkel och Matthias sitter i soffan och pratar lite dimmiga minnen sedan igår.


Vi var in t birsta en sväng och köpte några filmer, godis och en massa ramlösa:)


sitter och sneglar på snygg sexig singel, en klassisk girliegirlie movie.

Så jävla skön så det finns inte .


raymond bet av rubin foten igår, jag vart skärrad.

nu är det isoleringscellen som gäller 

Av Mikaela Billström - 5 augusti 2008 19:28

Schaa!


Är så jäkla trött idag, var meningen att jag skulle åka t birsta idag eftersom vi inte hann igår, men majkel har inte kommit hem än och jag är våldstrött.

Urscha, jag hatar att vara trött. Nu ligger jag i soffan med ballisen och väntar på mcdonalds mat. Majkel är nog hemma vilken minut som helst nu.


annars har det inte hänt så mkt idag, förutom att jag fick spasmier på en vikarie. idioten bor i bresand , när vårat schema för dagen är slut så åker vi in t lokalen i kvissle för att lämna rapporter , nycklar, mobilen mm, men varje jävla dag kommer hon "kan du ta mina grejer, jag ska gå hem nu för jag bor juh i bredsand"asså, i vanliga fall så skulle jag skita i det men nu störs jag av det, jag menar jag vill väl oxå gå hem 30-40 minuter tidigare varje dag och säga "ta mina grejer för jag ska gå hem. Jag sa till henne att hon inte fick det för att alla ska åka in t lokalen efter arbetet, men hon fattade tydligen inte vad jag sa så hon fortsatt att fråga runt bland dom andra tjejerna om samma sak. Hon sa även att chefen hade lovat henne att gå hem tidigare varje dag, så jag gick upp t chefen och frågade hur det var och hon berättade att  hon aldrig någonsin ha sagt det.

jag vart så arg för att hon hade ljugit så jag höjde rösten lite och berättade vad jag tyckte om hennes betende, hon kommer nog inte jobba hos oss nå mera  nu , skitkäring. 


vi kom majkek me donken


goodkväll 

Av Mikaela Billström - 2 augusti 2008 21:10


Hey my dear!


Jag och sara sitter hemma hos mig och myser till melroseplace;)

Micke la sig för att sova en timma, plutten är trött.


la upp lite bilder från yran, sthlm, göteborg och tallin.


Enjoy. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards