Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Mikaela Billström - 1 juni 2008 21:25


och den har gått jäkligt fort !

!igår var vi ut och åt på stekhuset sen skulle vi på knuten, men när jag kom dit så kostade det pengar att gå in och jag skulle bara heja på folket som var där fram och tillbaka för att jag var tvungen att lägga mig i tid för att jag skulle jobba dagen efter, så det kändes lite onödigt att betala in sig bara för att gå in och vända typ. Så jag åkte hem och sov istället..


Jobb nästa helg oxå men sen är jag ledig, är juh bara två veckor kvar till semster, Ohh det känns bra!och bröllopet närmar sig med stormsteg.


Sen blir jag besviken på en del personer, Jag har bara bjudit dom närmaste

vännerna som jag har och vissa ser det så enkelt, jag menar vissa ringer juh inte ens till oss och berättar att dom inte kan komma utan säger det till en annan kompis till oss, och vissa kan inte komma för det är nån crusing, och nån annan kan inte komma för dom har den urdåliga ursäkten och säger: "jah, men om inte ja kommer blir det juh billigare för er?!"Men hallo?, vi bjuder juh dig för att vi verkligen vill att du ska komma.inte för nånting annat!jag är absolut inte heller världens bästa kompis i alla lägen men innan jag ens skulle kläcka ur mig nått sånt så har det gått långt!

Det här är en väldigt viktig dag och vi vill att alla ska komma och dela den med oss :)


Men en positiv sak med det hela är juh att man vet vilka ens riktiga kompisar är .

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Ne, nu måste jag ta tag i disken !



Krambye


Mikolina .


PS:Martha, jag struntar verkligen inte alls i dig .DS.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards