Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Mikaela Billström - 26 juni 2008 21:13

Hej mina kära.


Nu sitter jag på hotellrummet i estockholmo och myser, majkel pratar i telefon om Jobb (som vanligt)..Vi kom nyss hem från en lång shoping tur, innan vi kom till sthlm så var vi i göteborg och myste runt, vart en hel del shoping där oxå, Och jag måste bara nämna att vi var på bio och såg sex and the city, förmodligen världens bästa film. Vart helt förälskad i den, helt otroligt. Plus en massa mysiga resturang besök mm.


Vaknade inatt och mådde fruktansvärt dåligt, jag kräktes rakt ut och jag trodde att min sista stund var kommen, jag hade spya fulla mig och jag bara satt och yrade, som tur va så hade jag juh älsklingen hos mig så han fick agera sköterska och han duschade av mig och gjorde mig ren och fin igen.


Har även köpt 3nya väskor nu, en kuvertväska av märke Friis company, och en vit stor bagväska ,märke victoria secret och till slut en liten men väldigt söt gucci väska.

Vart en hel del kläder, skor, underkläder, smink mm .


Vill passa på att tacka alla ni som delade våran dag på midsommar, och vilka presenter ni gav oss, vi vart väldigt rörd och vi älskar er alla.


ska lägga upp våra bröllops bilder här oxå när jag är hemma igen.


nu blire mys :)


Kräm and crytal. Michaelaaaa.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards