Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Mikaela Billström - 28 juni 2008 22:18

sitter och läser i min kusin annacarins blogg, hon kunde verkligendet där med ord, som hon själv utrycker sig..Och det kunde hon verkligen, kan läsa hennes inlägg flera gånger om, och dom är lika bra varje gång.

Även fast vi inte hade träffas på flera år och att vi inte hade nån kontakt så finns du ofta i mina tankar. Det känns helt fel, spec mot din familj. varför blev det så här?.


annacarins blogg. 

Anakin29.bloggagratis.se 



(hoppas du inte har nått imot det, Johanna. :) 

Av Mikaela Billström - 28 juni 2008 00:58

Ingen är perfekt, en del människor kan vara bra på saker, eller ha glassiga jobb, fräscha bilar, mycke pengar, dom "rätta" vännerna mm, när jag läste aftonbladet idag fick jag en chock, Sanna bråding knarkar.

Jag har på nått konstigt sätt alltid tyckt om henne , enda sen hon var tanja i tre kronor var hon min idol. Frågan är bara nu, är hon en sämre människa för att hon gjorde som hon gjorde?Hon kanske, kanske bara är en väldigt osäker tjej som mår dåligt..hur som haver så lär hon inte må bättre av All skit som står om henne i media..Jag tycker inte på nått sätt att hon gjorde rätt, jag menar bara väldigt synd om henne, jag tror att hon gjorde detta för en anledning, en andledning som inte media är ett dugg intresserad över, dom vill bara tjäna pengar på Sannas olycka och det tycker jag är jävligt fult.


Jag om nån har inte nått med detta att göra, men jag har inte heller nått bättre för mig just nu såå..:)


MajkelÄlsklingsgubben sitter på golvet och letar efter en bra film som vi ska se, det är svårt att välja för vi måste ha ungefär 2000olika filmer här hemma.


Nu är det jag och Mikael, det känns så komplett på något sätt, som om allt är så självklart, det ska vara han och jag, och allt känns så rätt..För första gången någonsin.


I love u Mikael lundstedt billström 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards