Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Mikaela Billström - 9 juni 2008 21:19

sitter och skriver på våran nya mini laptop, datorn är ungefär som ett a4 papper som är vikt på mittenn och tangenterna är ungefär som små russin.


Gud som haver så träffade vi fotografen  idag på coffehouse, det klickade direkt,

Hon hade med sig sin laptop och visade oss en massa olika fotografier på brudpar, bildena var fräsch  och mer moderna på någon sätt. det sjuka var att jag kollade i en gammal tidning idag, och jag fastnade för ett foto på ett brudpar som var otroligt mega vackert, och nu ikväll när jag satt och blädrade igenom bilderna som fototjejen hade knäppt så var bilden från tidningen där, fattar ni vilken träff?jag tror personligen att vi har träffat världens absolut bästa fotograf.:)



sen linda så skulle jag svara på ditt meddelande här men jag måste ha raderat det eller nått(klantass)Vi ska gifta oss på midsommarafton:)

Vi hade velat bjuda er med vi var tvungen att bjuda bara dom närmaste.:(



Nu kommer majkel hem och jag tänker mysa ner mig med honom i soffan, jag har lånat en film oxå på statoil, All in heter den :)


Vi ses kamrater. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards