Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Mikaela Billström - 15 juni 2008 22:24

En flicka på snart 17år

med långt brunt lokigt hår

en fallande tår på hennes kind

hennes själ blåstes bort med en vind

hon var en fin flicka med framtid och hopp

men allt som finns kvar nu är hennes livlösa kropp

finns det en himel kanske hon är där

hon rycktes för tidigt bort från det liv hon hade här

hoppas vi nu kan lära av dom sorger vi ser, för det som engång hände

får Aldrig hända mer.



en stor smärta det kände vi alla

många tårar jag kände dom falla

du som alltid har haft en stor plats i våra hjärtan,

men nu finns oxå den hemska smärtan  ,

kommer vi honom någonsin förlåta,

känns som jag alltid på insidan kommer att gråta

Natta min kära vän, trodde aldrig jag skulle kunna le igen

ditt varma och goa hjärta, jag har aldrig känt en sådan smärta

alla dör juh nångång, men varför är det så?

snälla gud hon var juh så ung varför lät du henne gå?

det är en sak jag aldrig kommer att förstå 

 .................................................
..............................................

 

vi skrev dom här dikterna efter Nathalies död, jag vill alltid komma ihåg dom, och därför skrev jag ner dom här. En sak vet jag att jag alltid kommer att minnas och det är den hemska veckan i början av september2003 .

 Allting finns kvar i minsta detalj, men det som är viktigast och verkligen betydder nånting är att vi fortfarande minns dig, som den lilla glädjespridare du var.


Natta, du kommer alltid finnas kvar . 


www.minnas-nathalie.tk 


Av Mikaela Billström - 15 juni 2008 19:19

hola!


idag är det söndag, och det är spöregn ute, hoppas att det bara öser ner nu så vi slipper det på midsommar. imorgon gör jag min sista dag på jobbet innan semestern:)alla dagar denna vecka är helt bokade, alltifrån spraytaning till  catering står på schemat , ibland känns det som att jag bara längtar tills allt är över för det är så streesigt hela tiden, och på ett annat sätt så tycker jag att det är jätte roligt. im werd.


igår fyllde majkels mamma år så vi var där och åt middag, maria hade med sig sin nya boyfriend så det vart första gången vi träffade honom, och han var helt okej. När karlarna satt igång alla sorts möjliga diskutioner så hade jag ingen som helst chans att avbryta dom :), men det var trevligt ändå, som alltid.


nu sitter jag och väntar på att henke och maria ska komma, vi ska lägga upp lite planer inför bröllopet, vi var nyss och köpte fika på ica.

Buytheway, när vi var på ica och skulle köpa winnerbröd så upptäckte vi att Alla sorts bullar dom hade där badade i myror, det var så jävla äckligt.

igentligen skulle vi ha ringt till tidningen och berättat

, då hade Grundberg fått på hakan ;) 


har inte fått nått svar från skolan än, jag måste komma in, jag bara måste det.


Snälla rara gud, hjälp mig! 


/micka 




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards