Alla inlägg den 13 september 2008

Av Mikaela Billström - 13 september 2008 23:59

             Vad tror du om att leva livet baklänges? Man skulle starta med  att dö och få det överstökat. Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre och bättre  för var dag. Man blir så småningom för pigg för att vara där och får sin pension. På sin första arbetsdag får man en guldklocka. Sen arbetar man i 40 år, tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarknaden. Man dricker och festar och förbereder sig på att ta det lugnt. Sen är man i grundskolan,blir ett barn,leker,har inga förpliktelser tills man blir en baby...Det sista 9 månarderna tillbringar man flytande runt i ett härligt lyckorus. Där finns centralvärme,roomservice mm. Å till sist försvinner man från denna värld i en enda stor orgasm...Blink                                        

Av Mikaela Billström - 13 september 2008 15:19

hejsvejs


idag har jag och farmor vart på birsta hela dagen:)

Hittade ett par jätte schyssta stövlar som jag bara var tvungen att köpa: )

sen var vi in på rusta och köpte tvättmedel, bajspåsar, diskmedel , sköljmedel mm.


Jag ska tvätta snart, sen funderar jag och älsklingen på att åka på bio.

den är en ny film men gustav skarsgård , den heter patrik 1,5 , om jag nu minns rätt. Tror det kan vara jätte bra..


har även fått mitt "carrie halsband" av gosen.:)



ne, nu ska jag vila lite, har proppat i mig iprem för att jag har fortfarande lite feber och är förkyld like hell, men de går bra.


Vi hörs.


slänger upp en ny bild på mina amå älsklingar.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards