Alla inlägg den 19 september 2008

Av Mikaela Billström - 19 september 2008 22:32

hej!


kom nysshem från daniel och helene, dom har fått en dotter, hon var så fruktansvärt liten jag vågade knappt ta i henne:)

Träffade sari och jessica där ochså, så vi fikade och snackade skit.


Majkel överaskade mig med en liten mini resa imorgon, jag får bestäma vart.

Vi blir nog bara bara borta över natten , eller kanske en natt på hotell, det beror juh lite på vartvi väljer att åka.

Funderar på gävle, gå omkring på stan där och shopa.

Okej gävle och shoping hör kanske inte ihop, men vi tycker det är skönt att komma bort ett tag och bara mysa. Funderade på umeå oxå, den som lever få se-.




Träffade SandraDee igår på affären, gud vad hon har fått stor mage.

Hon är så vacker, hon passar verkligen i att vara gravid.

Vi ska träffas nu i dagarna och ta en fika, var ett tag sen jag träffade henne nu..Men det blir juh så, när jag har börjat plugga och hon jobbar.,


Jag ser på Micke att han vill skaffa ett barn nu, han tar det lite försiktigt med mig för att se hur jag ska reagera.:)Jag har alltid sagt :NEJ!

Men nu har jag lovat honom att nästa år kan vi börja fundera på det, då har jag bara ett halvår kvar i skolan. Det kan juh dröja lång tid oxå innan man lyckas så jag tror inte på att man ska planera så mycket, händer det så händer det liksom.


Jag ser på er, my friends, jag blir motiverad att skaffa barn tack vare er,

Ni har ändrat mitt synsätt helt. tack.


Nu sk ajag och gosen mysa ner oss.


Goodkväll pupper.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards