Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Mikaela Billström - 1 juli 2009 21:54

Halloo!


Efter en natt med dålig sömn gick jag upp och borstade tänderna i säkert tio minuter. Varför borstar man alltid tänderna som en tok innan man ska till tandläkaren?Det blir ju knappast bättre eller ett annat resultat.

Hur som haver så gick det faktiskt bra, över förväntan faktiskt.

Jag spände mig så mycket i hela kroppen så det hela slutade med en kraftig huvudvärk. Tandläkaren skrattade åt mig och bad mig att slappna av, hon fattade inte hur jävla ynklig, utlämnad och liten jag känner mig i den där jävla stolen. Hon skrattar bara bort det och säger bestämt åt mig att slappna av. Det hela resulterar ju såklart i att jag spänner mig ännu mera..

Jag fick iallafall en ny tid den 7 juli och då ska vi ta andra tanden, jag längtar bara efter att detta ska bli klart någon gång. jag hatar mig själv för att jag drog på att gå till tandläkaren i några år. Det blir ju bara värre..


Nu ska jag ta en dusch för jag är så svettig och äcklig. Värmen slår ut en totalt. Hade egentligen tänkt skrivet ett långt inlägg men jag avslutar här..


 



Av Mikaela Billström - 1 juli 2009 00:08



Nu är vi hemma igen och vi har haft det jätte bra. 


Fick världens finaste present utav Micke igår, jag fick välja vilken väska jag ville på Louis vitton.

Vilken tjej skulle inte älska det ? egentligen?Jag gick som på moln där inne.


Jag har helt enkelt världens bästa pojkvän, han göra verkligen allt för att göra mig glad.


Nu är jag super trött och imorgon ska jag till tandläkaren :(




sleeptight.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards