Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Mikaela Billström - 26 juli 2009 00:08


Eftersom jag jobbar hela helgen så blev det bara lugnt ikväll.

Jag och Micke tänkte gå ut och äta sen gå på bio men jag slocknade i soffan och vaknade inte förnst 20:25 och då vart det för sent att gå.

Men vi har en mys kväll hemma istället med ostkrockar, godis och dricka.

Förut idag var vi och tittade på ett hus i mjösund som vi verkligen gillade.

Har aldrig varit så förtjust i mjösund, jag är mer en skottsund/Juniskär tjej men nu upptäckte jag att Mjösund är riktigt mysigt det också. på sitt lilla sätt. Påminner ganska mycket om skottsund faktiskt, skillnaden är nog att husen är dyrare på skottsund än mjösund.


Ett stort plus är ju att vi kommer typ bo granne med Sjödin family:)

då blire tequila race och kräftskivor;). Inte för dig då Martha, men för oss.


Efter hus tittandet åkte vi ut till birsta. Köpte blandannat en ny laddare då jag redan hade tappat bort min. Så typiskt mig, jag har haft telefonen i tre dagar och jag lyckas med att tappa bort laddaren. Jag ska fan inte ha någon telefon alls.


Köpte även en till melrose place box som jag ska ta med mig på jobbet imorgon och slå ihjäl lite tid på kvällskvisten. Funderar även på att ta med mig brukarna och åka en sväng till galtström eller skatan och titta.

Om vädret tillåter vill säga.


Chalies har varit lite dålig idag också, blir han mer hängig så åker jag in med honom på måndag. Det är jävligt jobbigt när det pendlar såhär, man blir så glad när han är sitt vanliga jag igen för att sedan bli knäckt över att se honom sjuk.



Nu ska vi ut på kvällspromenad.


Xo M




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards