Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Mikaela Billström - 28 juli 2009 21:11

Efter en timme på apoteket fick jag äntligen ut Charlies nya medicin.

Jag hoppas att det hjälper honom med andningen nu, jag står inte ut med att se honom så här :(


Vi har planerat en liten semester tills nästa vecka också, vi tänkte åka till sthlm, småland och jönköping. Byte ett pass med en jobbarkompis så jag kunde vara ledig i sex dagar istället för fyra. Blir lite mer att jobba denna vecka men det är helt okej. Jag trivs väldigt bra på jobbet och det känns inte alls som att det tar emot att gå dit. Jag har aldrig trivs riktigt med något jobb jag har haft- jag har dock aldrig vantrivs heller men nu känns det iallafall väldigt bra. Personalen som jobbar där är underbara och även brukarna.

Hur som haver så tänkte vi hyra en husbuss först med det ser inte ut som att vi hittar någon så det blir väl hotell som vanligt. Men det blir nog bra det med..



Nu blir det mys framför tv:n.





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards