Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Mikaela Billström - 6 juli 2009 20:03

Hejsan!


Imorgon börjar jag jobba igen och det ska faktiskt bli skönt.

Är lite less på att slappa omkring nu.


Igår åkte jag och Micke ut på Mio och köpte en ko skins matta, den är jävligt snygg. Vi har länge tänkt att köpa den men den var lite för dyr, men nu hade Mio rea på just den så då slog vi till.

Vi är lite rädd för att Charlies ska inviga den med att pinka ner den men än så länge ha det gått bra. Jag tror att han känner lukten utav ko så han ligger och sniffar på mattan hela tiden :)


Imorgon har jag även en tandläkar tid som är väldigt viktig då dom ska fortsätta att laga en tand så jag har fått ringt in en vikarie som ska jobba medans jag är där och plågas. Jag ska vara smart och ta med mig min mp3 så jag kan lyssna på musik på högsta volym medans dom borrar.Om jag har riktigt tur så kanske jag inte hör när dom håller på.


Jag har även suttit och kollat på carpe diems hemsida efter vilken behandling jag ska göra. Fick presentkort utav mina fina svärföräldrar i födelsedagspresent. Funderar på att göra någon peeling i ansiktet eller fixa naglarna. Mina naglar ser riktigt äckliga ut nu och måste verkligen fixas.




Ikväll är det seriestart på prisenbreak, missa inte det :)



Goodkväll-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards