Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Mikaela Billström - 4 juli 2009 20:40


Hej!


Idag har jag Micke mamma och pappa varit på invito och ätit middag.

Vi skulle egentligen in på gatufesten ikväll men det vart så jävla kallt, såklart när vi hade bestämt oss för att stanna hemma så kommer solen tillbaka och det blir en jätte fin kväll. Så jäkla typiskt. Men men, vi stannar hemma och äter blåbärspaj och tittar på film istället.


Shopade lite idag på stan också. Köpte blandannat en spikmatta som jag ska pröva ikväll, jag provade att ställa mig på den förut och det gjorde väldigt ont men jag ska ge den ett nytt försök senare..

Köpte även lite underkläder och en stickad kofta.


Har precis suttit på blocket och kollat runt efter en Chihuahua tik men det är svårt. Jag jämför alla hundar med Denise.

Hon passade verkligen in så jäkla bra här hemma hos oss..

Jag får fortsätta att söka helt enkelt :)


Nu ska jag göra en inpackning och ringa upp Maijsan.


Hoppas att ni får en underbar lördags kväll.


Puss.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards