Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Onsdag morgon.

Av Mikaela Billström - 20 mars 2013 08:48

Godmorgon fina Onsdag!


Igår fick Mira sin andra spruta. ni kanske kommer ihåg att jag tyckte att det var dramatiskt förra gången så nu kom Micke hem från jobbet för att följa med oss till BVC. Vi mäte och vägde henne på engång och hon hade gått upp 0,5 kg på sex dagar, måste vara gröten som hon får nu varje morgon. När det var dax för sprutan så gick jag ut och när jag hörde att det var klart så gick jag in igen. Det gick förvåningsvärt bra, Mira grät i ca 20 sekunder sedan var hon glad igen, inget att vara rädd för alls. Men på kvällen fick hon ont och hon skrek som om någon hade sågat av hennes ena arm, hon fick en alvedon och efter 30 min var hon som vanligt igen. Det var även läkarbesök samtidigt och Mira fick bra betyg, speciellt när det kommer till motoriken så det var roligt att höra.


Jag och lillan klev upp 0600 imorse, Mira somnade klockan 20 igår kväll så det är helt godkänt. Jag somnade ungefär samtidigt, det var ingen bra dag igår alls så jag var helt slut när Mira somnade för natten.


Miras bästa vän Ossian har dop på Lördag så vi måste åka in på stan och köpa en present till honom. Micke tog Volvon idag så vi har bara toyotan hemma och det känns inge bra att köra runt Mira i den för det känns som att hon inte är riktigt fastspänd. Bälten når liksom inte runt hennes stol.



Nu ska jag passa på att äta min gröt medans Mira sover. Jag ska även se på tv4fakta, min nya favoritkanal. Rätt otippat va?

 

 



  Det är inte bara Mira som gillar majskrokarna. Fy vad dom kladdar, helt otroligt..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards