Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Våffeldagen

Av Mikaela Billström - 25 mars 2013 14:10


Hej hej!


Mira åkte till farmor och farfar för en stund sedan, hon ska vara där några timmar tills jag och Micke kommer dit på våffelmiddag. Minst engång i veckan är Mira antingen hos mormor och morfar eller hos farmor och farfar, dom vill gärna låna henne några timmar och hon är van vid det. En del mammor skulle nog aldrig tänka sig att släppa iväg sina bebisar när dom är under 6 månader men jag tillhör inte dom. Jag kan lämna Mira till mina föräldrar och till Mickes utan att vara ett dugg orolig, jag vet att hon är det bra där och jag vill att hon ska vänja sig vid dom så dom får en bra realtion och trygg relation. Jag skäms inte för att säga att dom få timmar jag får vara barnfri är väldigt värdefulla för mig, då kan jag göra vad jag vill. Jag tror det är viktigt att få ladda upp batterierna ibland. 


När Micke kommer hem ifrån jobbet så ska vi åka till hans föräldrar och äta våfflor, det var längesedan vi åt det så det ska bi gott.

Nu ska jag städa lite och fixa håret och naglarna.


Trevlig eftermiddag på er.



Liten har blivet stor..

 


          


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards