Alla inlägg under augusti 2013

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2013 15:48

Hej mina fina!


Hoppas att ni har haft en fin helg för det har vi haft även om vädret har sviket. Nu ligger vi i sängen och tittar på tvn och äter mat, pizzaonline är ett väldigt bra påhitt dessa dagar. Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag in på stan och träffa Emelie.


Vi hörs senare.



               


Mitt allt. Mitt liv.

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2013 00:06


         

Av Mikaela Billström - 10 augusti 2013 13:26



Så synd att jag glömde knäppa en före bild. Hon hade iallafall hår till axlarna så vi gjorde mer en förtjockning med 80st keratinslingor 50cm. Färgen var darkbrown.  

Av Mikaela Billström - 10 augusti 2013 13:12

Hej mina fina!


Mira är förkyld och väldigt grinig så det har varit en lång morgon. Jag skulle ha åkt in till stan en sväng men det blev ändrade planer så istället ligger jag hemma i soffan. Trist, man blir så låst när pluttan är ur jängorna. Jag vet inte vad som händer resten av dagen, mamma och pappa ska ha sin årliga kräftskiva ikväll men eftersom det inte blev bio igår pga av att det inte fanns några biljetter så sa vi att vi skulle gå i helgen istället.  Vi får se vad det blir, nu ska jag kolla till Mira.

 

Trevlig helg.




 

Av Mikaela Billström - 9 augusti 2013 14:08

Hej på er!


Just nu sitter jag och väntar på en tjej som ska komma och sätta extensions. Hon ska gifta sig nästa helg så hon ville få lite svall innan. Jag ska fixa lite före och efter bilder så får ni se hur det blev. Ikväll ska jag träffade Emelie en sväng, det blir nog bio och ett glas vin.

 

Nu kommer hon.

 

 


     


Av Mikaela Billström - 9 augusti 2013 14:05





Igår kom Therese och Fredrik hit och fikade, Veronica kom också förbi och sa hej tillsammans med Loke och Tyra.



     

Av Mikaela Billström - 7 augusti 2013 18:00

Jag är ett fan av Håkan Hellström men även för er som inte är det kommer nog att gilla den här filmen iallfall. Det finns en stor energi och kärlek i filmen så man rycks liksom med och tid och rum existerar inte. Pål som spelas av Adam Lundgren är en flummig fumlig karäktar som är äkta och väldigt lätt att älska, han gör en fantastisk insats som huvudrollsinnehavaren. 


En underbar feeling good film som gör en glad.

 

 

Betyg

4,5/5

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards