Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Mikaela Billström - 9 januari 2013 18:27

 

Har ni hört talas om Glossybox?

 

 


Det är en prenumeration som du kan beställa på nätet där du varje månad får hem en box med olika skönhetsprodukter. Du får fylla i din skönhetsprofil på deras hemsida där du uppger hårtyp, hudtyp, hårfärg et.c och sedan får du hem dom produkter som passar just dig. Du får alltid hem exklusiva märken och i mindre förpackningar som gör det möjligt att få ett flertal produkter.

 

 

 

 




Kolla in deras hemsida och fyll i din profil och välj sedan hur många månader som du vill prenumera. Jag fick detta i julklapp av Mickes syster och jag väntar nu på mitt första paket. En perfekt present att ge bort till någon eller att ge sig själv. Vilken tjej vill inte få hem skönhetsprodukter i brevlådan?

 

http://www.glossybox.se

Av Mikaela Billström - 9 januari 2013 18:20


Jag och Helene har varit på babymassagen idag. Jag är en av dom som faktiskt tycker om föräldrargrupperna, man kan prata med andra mammor och man lär sig mycket. Idag tyckte Mira det var jätte skönt att bli masserad, första gången så hatade hon det och vart jätte ledsen. I dag fick jag en fin kontakt med henne medans jag gav henne massage, hon hade hela tiden ögonkontakt med mig och hon var lugn och glad.. Lillhjärtat..Jag får nästan ont i hjärtat.

 


     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards