Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Mikaela Billström - 15 januari 2013 18:10


Idag efter öppnaförskolan så gick jag Helene och Carro till Tre små busfrön, jag har hört mycket om den affären men har aldrig varit där men jag måste säga att det var en jätte fin liten butik. Dom hade fina märken och bra priser, jag kommer definitivt att gå dit fler gånger. Jag hittade ett par Alfons byxor, en Lasse Åberg body och en gegamoja mössa till Mira och eftersom det var 50% på allts så betalade jag endast 260 kr för allt.  FYND!

 

 

 

Ni som har små busfrön hemma borde ta en titt i denna fina butik, speciellt er Njurundabor - Vi ska gynna våra små ortbutiker så dom har en chans att finnas kvar.

 

 

 

http://tresmabusfron.se

 

 





 

Av Mikaela Billström - 15 januari 2013 13:52






















Hej hej!


Idag har jag och Mira varit på öppnaförskolan i Njurundabommen. Jag tror att Mira är för liten för att uppskatta det än men det är trevligt för mamma att träffa sina vänner i allafall..  Vi är väl 8-9 stycken mammor som brukar umgås och lika många barn så vi är ett stort gäng Ersättningen är snart slut så jag måste åka och handla nu men jag uppdaterar lite senare istället.

 


   






  




Föresten, TUSEN TACK till alla fina människor som kommenterade angående den elaka kommentaren som jag fick.

 

Ni är guld värda.








Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards