Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Mikaela Billström - 21 januari 2013 20:07

 Hejsan!


Vi har haft en lugn helg, vi har varit i Birsta och köpt lite saker till hemmet sedan har vi promenerat och ätit gott. En skön och avslappnande helt enkelt.  Bara vi tre. I dag har mamma och Annie varit här och fikat och surrat skit och fikat annars har det inte hänt så mycket. Imorgon ska vi på öppnaförskolan och träffa Miras små vänner och leka lite, det är mysigt att starta dagen på öppnaförskolan för man kommer liksom igång. 

 

Jag har beslutångest angående mitt hår . Jag vill göra det lite mörkare men varje gång jag har färgat håret mörkt så har jag ångrat mig och jag vet att det kommer att ske även denna gång men ja, jag tror nog att jag ska det ändå.  Värsta som kan hända är att jag får färga tillbaka det.

 

 

Kolla vilka fina tulpaner som jag fick av älsklingen. Mira fick som vanligt en kanin, hon samlar på dom och hon har ett helt gäng nu.






Nu ska jag göra en inpackning innan Top model börjar.


Trevlig kväll folks.  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards