Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2013 20:15

Du är allt jag nånsin önskat 
Du är allt jag nånsin drömt 
Du är den som får mig minnas 
Alla drömmar jag har glömt 
Och du är den som får mig hoppas 
Du är den som får mig le 
All min kärlek får du bära 
Hela livet vill jag ge 

 

Förstå vad som än händer 
Är det alltid du och jag

  

 

 

 

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2013 20:06

Godkväll!


Denna dag började jag med ett pass på Free max med Therese, är helt slut  benen och i armarna men det är rätt skönt ändå. Man känner att man lever. Efter träningen åkte vi in på fresk´s för att beställde skåpluckor, träffade Therese och fredrik där också för att hjälpa dom lite i deras badrumsprojekt, eller rättare sagt Micke hjälpte dom. Efter det så åkte vi och köpte en ny ipad eftersom den gamla har Micke slitet ut, han använder den hela tiden och nu när den inte funkar som den ska så var det lika bra att köpa en ny.


Nu har jag precis nattat snuffsan och Micke står och lagar sin höstgryta, är så sjukt hungrig så det ska bli gott med mat.



       

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards