Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2013 19:51

Godkväll på er!


Det har varit en lugn och skön dag hemma hos oss. Micke är sjuk så han har mest sovit men jag och skruttan har busat på som vanligt, egentligen skulle vi på stan och fika med Emelie och Sandra men vi ska ta det imorgon istället. Jag har precis gjort en tjockpannkaka som vi strax ska äta, hur gott är inte det? Jag fick detta recept av en kvinna som jag träffade när jag jobbade på fotvården och jag har fortfarande kvar det efter snart sex-sju år. Det är världens godaste tjockis, hör av er om ni vill ha receptet.

 

Jag har en rolig sak att berätta för er och det är att Mira från och med nu kan gå, hon går nu runt som om hon inte har gjort annat men ibland tappar hon balansen men då är hon snabbt uppe på fötterna igen. Måste skriva in i hennes bok att hon var exakt 1år när hon började gå riktigt, jag tycker att det är väldigt viktigt att komma ihåg sånt och jag har skrivet ner allt -första tanden, första leendet, första sparken i magen, första vändningen mm i min fina bok som jag fick av Erika och Sandra när dom hade babyshower för mig.

 

 

 


       



<3

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2013 19:28

 
 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards