Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2013 15:49

God eftermiddag!


Igår var jag och älsklingen i skogen och letade efter svamp. Vi hittade en massa kantareller så det var lyckat, vi var lite lazy så vi tog fyrhjulingen. Idag är Micke ledig från jobbet så vi ligger i soffan och tittar runt på olika hotell i Berlin, vi måste boka detta nu för vi har dragit på det alldeles för länge. Vi har betsämt att lillhjärtat får vara hos farmor och farfar när vi åker, lite tråkigt men skönt att få lite egentid också.






Miras bord är nu klart, eller nästan jag har spacklingen kvar.

 

   




   

  

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2013 15:36

 
 
 

Mira har blivet så stor


Hon har nu ställt sig upp och gått helt själv

 

Hon pekar på det hon vill ha

 

Hon säger alltid HEJ till alla som hon möter

 

Hon vinkar alltid när hon ska gå

 

Hon river inte hundarna i pälsen längre utan hon klappar snällt

 

Hon ger mig släng pussar när det är läggdags.

 

Hon hjälper mig gärna när jag ska laga mat eller sortera kläder.



Om 9 dagar fyller hon 1 år.
 
Det är så vackert att se dig växa upp till en egen liten individ.. Vill inte missa en sekund.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards