Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Mikaela Billström - 17 oktober 2013 23:54

Just nu ligger jag i sängen på ett hotellrum i Riga och bloggar. Vi kom hit vid 1700 tiden så ikväll har vi shoppat lite kläder och ätit pizza och nu myser vi i sängen med ett glas vin. Mira är med farmor och farfar och jag saknar henne så, ibland kommer det som en våg över mig och jag får känslan av att jag har glömt någonting..Jag är så van att alltid ha henne vid min sida så det känns så konstigt att vara här utan henne men samtidigt så är det otroligt skönt att få egentid tillsammans med min fina man.


Nu ska jag bjuda på lite bilder från Miras födelsedag sedan ska jag sova, är så himla trött.. Måste dock ringa syrran som är hundvakt hemma hos oss först.



   


Mira har precis öppnat sin första present vid 0800 på morgonen


    

Mira ville ta en pause och titta lite på Scooby-doo. Det är jobbigt att fylla år..


 

Gladskrutt



 


Testkör vrålåket


       

Öppnar mera presenter..




Första ljuset


 


Elin och Algot kom och grattade



 


Efter en stund kom lilla Tyra också..


 


Mira och Micke


 


En av Miras tårtor. Hon ÄLSKAR ju Surfa comehem style så vi gjorde en sån tårta.


   

Mira frossar tårta



Lek och skoj


 


Twins?


 


Andra tårtan


 


Töltar omkring


 


Naaaawww


 


Paraden


 


Miras fina vän William kom såklart också och firade tillsammans med mamma Therese


 


  


 


Smälter.. hur söta får man vara?


 


Denna kille kan förmodligen charma byxorna av vem som helst. Vackra William   


 


Leker med presentern som hon fick av Tyra och Tindra



  




Spännande..


 


Elin och Algos present


 


Mys med Therese


 


Härliga ungar


 


Lek innan fika


 


Fikatime


 


NoooomNooooom


    

NoomNoomNoooooom



På eftermiddagen kom släkten och firade..


 


Vilken slit tycker Mira..När är alla presenter öppnade?


 


Snart klar..


 


Eve hjälpte Mira lite med presenterna


 


INGE MER FOTON!


 


Stolt tjej som har lärt sig gå samma dag som hon fyllde 1år.


 


Dax att testa den andra tårtan..


 


En lugn stund i all hets..Sitta hos farfar är mysigt tycker Mira  


 


Denna vagn fick hon av gammelfaster Marie och Pelle


 


Tredje outfiten..



 


Världens finaste Linnea och lilla Chanel. Visste ni föresten att Mira är en kopia av Linnea när hon var bebis? Konstigt eftersom vi inte ens är släkt.


       

 

Nu börjar jag tröttna på detta mamma...



Fina Sebastian tar igen sig i Miras gungstol


 


Mys med Fredde


 


Mammas älskling


   


En slagen 1åring

 

 

 

Tusen tack för alla fina presenter som Mira fick igår. Som vanligt är det alldeles för mycket men vi är jätte glada och tacksamma. Vi är så glada över att Mira har så fina människor runt om sig.   



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards