Alla inlägg den 3 december 2013

Av Mikaela Billström - 3 december 2013 12:49

Hej på er!


Just nu väntar jag på att Mira ska vakna för vi ska ta en promis över till kvissleby och köpa grejer till vårt pepparkakshu. Sofie och Thilde bakade lussekatter så vi går själv idag, vi har fått in en liten rutin på att gå tillsammans och det är så skönt för att vi dra liksom med varandra. Är så glad över att jag har hittat henne och att hon bor i kvarteret eftersom jag inte känner någon här på Skottsund, det är så lättsamt att bara ta vagnen bort och ta en spontanfika. 


Senare idag ska vi gratta Maria som fyllde år i Lördags och jag hoppas att hon kommer att gilla presenterna som jag köpte annars får hon byta.


Just ja, i Söndags gjorde jag mitt första arbetspass på 1 1/5 år och på Torsdag blir det mitt andra pass. Det känns verkligen bra, det är nyttigt att komma ut i arbetslivet igen. Vi har nu bestämt att Micke ska vara pappaledig from jul till sista januari och då tänkte jag springvika innan jag hoppar på min tjänst igen.

 

Nu ska jag kasta på mig träningsoverallen sedan blir det en powerwalk över på byn.

 

 

     

Vackra Sebastian och älskade Mira

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards