Alla inlägg den 5 december 2013

Av Mikaela Billström - 5 december 2013 21:29

Nu ska jag titta på filmen Hours i min ensamhet. Känns extra sorgligt att se denna nu eftersom Paul Walker har huvudrollen men jag har väntat länge på denna film så jag måste se den även om det kommer att gå åt en hel del näsdukar. Jag återkommer med omdöme om filmen sedan men jag tror att det är grymt bra.

 

   

Av Mikaela Billström - 5 december 2013 20:29

Godkväll!


Imorse när jag klev upp för att åka och jobba så mötes jag av ett vinterland, det är verkligen vackert och jag får såna julkänslor. Mamma och Annie hade hand om Mira idag medans jag jobbade och det gick bra förutom att jag gjorde det stora misstaget att åka hem på lunchen för att gosa med henne.. Hon vart så himla ledsen när jag skulle gå så det sved i hjärtat, hela min eftermiddag på jobbet var full med oro och saknad. Jag har känt nu när jag har jobbat några pass att jag får en helt annat kvalitetstid med Mira, jag samlar liksom på mig energi så när jag väl träffar henne igen så är jag mycket mer fokuserad på att bara vara mamma.


Nu ska jag titta på Lyxfällan sedan blir det en dusch. Micke är på julbord men han kommer nog hem snart, han har tagit ledigt imorgon så vi ska köpa det sista till köket.


     


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards