Alla inlägg den 28 december 2013

Av Mikaela Billström - 28 december 2013 19:16

Jag vill börja med att be om ursäkt för den usla uppdateringen men ska jag vara ärlig så har jag inte mått så bra. Idag när jag jobbade så fick jag ta en lite längre lunch för att lägga mig och vila och jag har en konstig värk som inte ger med sig. Har haft så här förut engång så jag vet på ett ungefär vad det kan vara och vad dom kommer att göra åt det. Vill inte gå in djupare i det men jag ska få träffa en läkare på Måndag. 


Nu har jag precis lagt Mira och Micke lagar min älsklingsrätt i köket. Vi ska bara vara hemma och titta på film och mysa ikväll och imoron får vi en gemensam sovmorgon så jag hoppas på att Mira sover till 09-10  som hon i regel brukar göra. Det känns som om det var så längesedan som jag skrev till er så jag vet liksom inte vart jag ska börja nu.. JO, jag kan berätta för er om vad jag fick av tomten i år. Jag fick så himla mycket fint som jag verkligen inte hade förväntat mig, när man skaffar barn så är man nr2 och man vill bara att Mira ska få fina paket och en fin jul. Nu ska jag försöka göra en lista av mina julklappar.

 


*En Svea mjukisdress

*En premunation på valfri tidning

*En nagelförlängningsmaskin från Deepend

* Uppläggningsfat

*Bärbar laddaradapter till iphonen och lite andra tillbehör för Appel

*En gryta

*Sängkläder

* Presentkort på Birsta city

*Ett par jeans

*En uppvärmningsbar filt

*Pengar

*En bok

*En svart Michael Kors travel jetset 

*Parfym

 

 

 

 

Nu blir det mat och en massa mys med min fina man   

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards