Alla inlägg den 21 december 2013

Av Mikaela Billström - 21 december 2013 21:05

Godkväll!


Vilken mysig dag vi har haft! Jag fick en lång sovmorgon imorse sedan åt vi en god lunch och åkte in på Childrens house för att köpa dom sista klapparna till lillhjärtat. Jag skulle också fråga personalen angående våran bilbarnstol som kommer från dom för jag tycker att den inte sitter som den ska men det gick så där kan man säga.. Jag förstår att det är mycket ätt göra nu innan jul men ett leende kan man kosta på sig och säga att man gärna vill hjälpa kunden men att vi måste vänta lite.. Vi gav upp och åkte därifrån efter ett rent ut sagt skitbemötande. Synd,  vi som alltid köper alla barngrejer där.. Kommer inte att bojkotta dom eller så men jag blev bara så illa till mods. Jag måste alltid vara tillmötesgående i  mitt arbete och det stör mig lite att andra inom serviceyrken inte tänker likadant.


När vi kom hem så gjorde vi julgodis och slog in alla julklappar medans vi tittade på Pelle svanslös julkalender. Har ni sett den? Det är den bästa julkalendern som har gjorts ka n jag lova er.


Nu ska vi äta en god ostbricka och titta på Ensam hemma.

 

 

 

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards