Alla inlägg den 20 december 2013

Av Mikaela Billström - 20 december 2013 19:47

Godkväll!


Jag och Mira åkte in en sväng på Birsta idag på eftermiddagen.. Hade egentligen mycket att göra hemma, hantverkare skulle komma och huset måste städas men jag tänkte att vi åker in och fixar dom sista klapparna. När vi väl kom in så träffade jag på mamma och Linnea inne på Lindex och Linnea ville hellre gå med oss vilket jag tyckte var toppen för hon hjälper mig så bra med Mira. Jag och Linnea gik en sväng och efter en stund kom Tessan och Wille in så dom gick en liten stund med oss dom också.

 

Jag är väldigt nöjd med mina julklappar nu och det känns bra, finns ingen värre känsla av att vara missnöjd med sina gåvor. 


Micke står nu i köket och lagar Fredagsmiddag och jag ligger i soffan med ett glas vitt och bara myser. Det är en underbar känsla som infinner sig på Fredagskvällarna när lillhjärtat är nattat och man bara kan slappna av och se fram emot en underbar helg.


               

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards