Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Mikaela Billström - 9 februari 2014 15:20

Hej mina fina!


Vi har haft en härlig helg. Igår var på Himlabadet med hela familjen och hade skoj sedan åt vi en god middag hemma hos syrran och Fredde och tittade på melodifestivalen. Idag har vi fortsatt med renoveringen av köket och det är snart klart, Micke hänger dit dom sista skåpluckorna nu och sedan ska vi lista lite och lite annat småtjafs men sedan är vi äntligen klar och jag är faktsikt helnöjd, jag brukar vara självkritisk men jag tycker att det blev riktigt bra. 



 

Mira på språng



 

Vi testar Fredde nya kamera



Pappsen  

 

   

Micke och Musslan


 

Fredde 


        

Lunch på Himlabadet.. Bikinin som Mira har på sig hittade jag på Kappahl för 50kr, visst är den söt? Jag vet att många inte tycker om att små barn har bikini men jag förstår inte det resonemanget, tycker det är mer konstigt att ens tänka i dom termerna att det skulle vara något sexistiskt för jag kan verkligen inte se det på det sättet.


 

Så här brukar det se ut när jag ska gå och kissa..


 

Mys i pappas knä


 

Grillat var det! Fredde Shiller visar sina skills!


 

Mamma och pappa


 

Jag och Micke

 

   

Syns det att Mira börjar bli trött?


 

Syrran och jag gjorde en god efterrätt 


        

Mellotime´s!! Jag och mamma hejjade på JEN ( Heter dom så?) Dom kom ialf till andra chansen..



Jag och hjärtat


 

Haha ser ni Miras blick i bakgrunden?


Av Mikaela Billström - 9 februari 2014 14:48

Ingen har väl missat vinnaren av Biggest Loser? Denna gång var det Rachel Fredrickson som kammade hem priset och hon gick ner hela 60% av sin vikt. Förså hur mycket med faktiskt är? Man fick se reaktionen på coacherna när dom fick se Rachel och dom ser nästan skärrade ut och jag förstår dom.Tänk er vilken jäkla press deltagarna har över att gå ner i vikt, det är nog en hårfin linje mellan att vara hälsosam och att misshandla sin kropp fysiskt. 


Se bilderna och bedöm själva, ser hon verkligen frisk och hälsosam ut?


     


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards