Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Mikaela Billström - 26 februari 2014 18:01

     

Min familj  


Jag vill skriva dom finaste orden som finns men jag vet inte hur jag ska kunna sammanfatta det, den känns så banalt och fjuttigt så jag väljer bara att skriva tre små ord.

 

JAG ÄLSKAR ER!

Av Mikaela Billström - 26 februari 2014 11:54

God förmiddag!


igår följde jag och Mira med mamma på stan för att vara smakråd när hon skulle köpa ett nytt Efva Attling halsband, och vem är bättre som smakråd när det kommer till Attling? Vi hade ett fint halsband med de klassiska texten Amour vincit omnia som jag även har tatuerat på höften (Orginellt hu?). Efter det gick ci en sväng på Åhlens för att köpa prinsesskläder till Mira som ska ha prinsess- och prins dag på dagis nästa vecka. Eftersom jag vill att hon ska ha den sätaste outfiten så ville jag vara ute i god tid men det var inte lätt att hitta sessakläder i str 86.. Alla klänningar och tillbehör var från 3år men vi hittade n sockersöt kjol och en fin krona å jag tänkte att hon skulle ha en vit body under den bara också ha ett trollspö till. Köpte även klisterörhängen som hon ska få ha, hon kommer att bli bedårande (som alltid). Vi hittade även en fin vårmössa som det står "Having a bad hairday" på och en fin klänning, mamma ville betala så då fick hon göra det.

 

Jag var också in på kicks för att köpa en ny mascara, jag använder alltid Loreal´s telescoopic nu för tiden. Jag har testat mängder olika men jag går alltid tillbaka till denna. Borsten är liten och smidig och mascaran sitter bra hela dagen utan att smula sig. 


Mira är hemma med mig idag, hon är snuvig och trött så jag hoppas att det inte blir värre. Imorgon ska vi på sjukhuset igen så håll alla tummar för oss.

 

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards