Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

hola

Av Mikaela Billström - 15 juni 2008 19:19

hola!


idag är det söndag, och det är spöregn ute, hoppas att det bara öser ner nu så vi slipper det på midsommar. imorgon gör jag min sista dag på jobbet innan semestern:)alla dagar denna vecka är helt bokade, alltifrån spraytaning till  catering står på schemat , ibland känns det som att jag bara längtar tills allt är över för det är så streesigt hela tiden, och på ett annat sätt så tycker jag att det är jätte roligt. im werd.


igår fyllde majkels mamma år så vi var där och åt middag, maria hade med sig sin nya boyfriend så det vart första gången vi träffade honom, och han var helt okej. När karlarna satt igång alla sorts möjliga diskutioner så hade jag ingen som helst chans att avbryta dom :), men det var trevligt ändå, som alltid.


nu sitter jag och väntar på att henke och maria ska komma, vi ska lägga upp lite planer inför bröllopet, vi var nyss och köpte fika på ica.

Buytheway, när vi var på ica och skulle köpa winnerbröd så upptäckte vi att Alla sorts bullar dom hade där badade i myror, det var så jävla äckligt.

igentligen skulle vi ha ringt till tidningen och berättat

, då hade Grundberg fått på hakan ;) 


har inte fått nått svar från skolan än, jag måste komma in, jag bara måste det.


Snälla rara gud, hjälp mig! 


/micka 




 
 
Maijsan

Maijsan

15 juni 2008 21:35

oooh the last plans!! men nu är det nära sååå nära! jag längtar sjukt mkt tills på fredag :) pussen

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Maijsan

Maijsan

15 juni 2008 22:16

miljoner tack, det var snällt. alltid roligare om man kan prata med någon osm man känner... :) för alla liksom!! men vi är redo och spämda ;) LÄNGTAR!!

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards