Direktlänk till inlägg 14 september 2008

mp3 micka.

Av Mikaela Billström - 14 september 2008 17:45

Goodkvälls!


Idag fick jag en mp3 av min darling, jag är rätt så bortskämd faktiskt.

Det är nog sanningen, att jag är en bortskämd hustru, fast jag gillar det.

Han ger mig allt det jag pekar på, ni kanske ser det som något negativt men jag tar aldrig nånting för givet, jag blir lika glad varje gång och jag är verkligen tacksam!

Även om jag aldrig ens skulle få en krona av honom så skulle jag älska honom lika mycket ialf ,och som han säger " Det här är vi värda"


micke laddade hem fröken sverige åt mig, den är bra:)

jag bara älskar när bruden lagar köttgryta åt hennes vegan-vänner .

ni som inte har sett filmen fattar förmodligen ingenting av vad jag pratar om:)


Sannapanna har dissat mig, hon har hoppat av skolan!!!

Fast jag tycker hon gör rätt, Om det inte känns rätt så ska man inte ta upp någon annans plats heller.

jag köpte juh omsorgs boken i fredags för 420kr, och jag kände då att "faan, nu hoppar säkert sanna av och då hade jag juh kunnat köpa hennes bok" Och vad händer två dagar senare?Joo precis.

jag kommer sakna dig på skolan, lillfisen. Även dom dagarna när du har pms;))


Nu ska jag och gubben äta oxfile och potatisgratäng.


Seeyaah.

 
 
Ingen bild

Maija

14 september 2008 20:14

men de är kärlek de... att aldrig ta varandra för givna och älska varandra oändligt!! LOVE

 
Ingen bild

Maijs

14 september 2008 20:34

hej hej, Jo jag har gjort ett test... de va mer ett skämt... eftersom de är nå så otroligt underbart som komma skall så tyker man inte att de borde förstöras med illamående men tyvärr så är det ju nget man får bestämma själv. och jag mår precis som jag gör när jag har magsjuka... så... ja, jag har lite svårt att ta mig till Njurunda, men ja kan försöka lösa de... du får ju jätte gätna komma hit om du vill, annars kan ja säkert ta bussen ut! Pusse

 
Tiniz

Tiniz

15 september 2008 13:51


Tjosan tjejen!
Gör du idag? tänkte dra in till birsta efter jobbet och strosa efter lite kläder till lillan.
Hon fyller 3år idag! ska käka middag på donken så får hon busa med bollarna lite =P

http://www.tiniz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards