Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Nytt nr.

Av Mikaela Billström - 21 juli 2009 17:57


Tjingeling!


idag åkte jag och en från boendet till birsta och shopade. Köpte en ny mobil och ett nytt kontantkort, jag orkar inte jiddra med halebop om ett nytt. Ni som ber snällt kan tillomed få mitt nummer;)

det har aldrig varit såhär tyst i min louis vhitton väska, inte det minstaste lilla pip har kommit. Många säger att det skulle vara skönt att vara utan mobilen ett tag men det är nog min värsta mardröm, tänk att inte kunna bli nådd?eller ännu värre att inte kunna nå någon..

hur fan gjorde dom förr?pappa har alltid sagt att -


"När jag var liten fick vi gå flera mil för att kolla om kompisen var hemma och var han inte det var det bara att vända på klacken och gå hem igen"


Det kan ju förklara varför min pappa såg ut som ett sparris när han växte upp, inga kompisar ville vara med honom när han kom gående. Dom kanske tillomed gömde sig, vad vet jag?:)haha neeee, förlåt pappa. det var elakt.


 Charlies är iallfall lite bättre nu. Jag hoppas att levervärderna har gått till sig och att knälen i halsen inte är en tumör. jag skulle bli psykiskt sjuk om jag vart tvungen att avliva honom. Jag hade såldt lägenheten, bilen, smyckerna, väskorna- ja, allt om det skulle krävas. För han är det bästa jag har."Det är bara en hund" För mig är det inte bara en hund, för mig är det mitt lilla barn. Dom som säger så har aldrig haft någon hund eller ha kännt vilka band det kan finnas mellan en hund och dess ägare.





Just nu följer jag Bingo Rimer och Katrins blogg mer än vanligt.

katrin hade efter ett bråk skrivet ut på sin blogg vad Bingo ska göra för att fortfarande få vara tillsammasn med henne. det  vart en lång lista om vilka blommor hon gillade, hur han skulle uppvakta henne, hur hon ville bli tröstad, etc etc. Här får ni några rader som Bingo gav henne till svar-


 21 Jag äter, du lagar mat. Jag smutsar ner, du städar. Jag talar, du är tyst och söt. Jag pruttar, du gillar läget. Jag sköter fjärrkontrollen, du sköter diskmakinen.


14. Låt mig fisa i sängen, det är kul! Frågar jag vad jag ätit så är det en rolig tävling.

12. Vill jag ha samma kallingar två dagar i rad så får jag ha det. Man dör inte av lite kladd i brallan. Och en fartrand har heller ingen dött av. Get the message!

10. Facebook är en del av mitt liv!!!!!


7. Jag tycker inte att det är kul att gå på teater i fyra timmar bara för att din bästa kompis har huvudrollen.


5. Att svälja i samband med oralsex är inte en uppoffring utan en möjlighet för dig att visa uppskattning

3. Du frågar mig om du är smal och vill ha ärlighet. Här ska du få det: “Nej, jag oroar mig inte för att du har fått anorexia”.

7. Jag tycker inte att det är kul att gå på teater i fyra timmar bara för att din bästa kompis har huvudrollen


17. Kör jag för fort i trafiken så spänn fast dig och håll käft.


19. Är jag ute med grabbarna så låt mig vara i fred. Jag kommer när jag kommer.


Hn är en riktig romantiker, eller inte. Men det ligger kanske lite ironi i det hela, det hoppas jag iallafall för hennes skull. :)


Nu ska jag ringa Micke och fråga om han vill komma med lite godis till mig.


Imorgon när jag går av ska jag gå till farmor och klippa henne. Jag har nog blivet familjens lilla frissa:)


hasta luego!!







(Mitt nya nummer är 0738049207




 


 
 
Ingen bild

Markus

21 juli 2009 18:56

Stackars dig som har sjuk hund. Det är jobbigt när dom inte kan berätta vart dom har ont. . .

vad är din intressen?är du singel?Jag älskar blondiner´ler´

 
Ingen bild

Annie

22 juli 2009 09:17

Hahaha han säger även alltid såå:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards