Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Mikaela Billström - 1 oktober 2011 19:38


Hej mina fina!


Jag har jobbhelg men slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt. Efter jobbet åkte jag ut till Birsta för att prata med någon säljare på Telenor.Som vanligt fanns det ingenting att göra, Såklart..Vad hade jag föreställt mig? Jag frågade om jag kunde få ett fast abonnemang och betala en fast summa varje månad men det gick ju såklart inte.Jag förklarade för dom att min täckning försvinner hela tiden så jag måste ringa upp samma person tio gånger per samtal och att dom hade lovat mig att jag skulle ha en bra täckning när jag är hemma.Hon förklarade mer eööe rmindre att det inte var hennes huvudvärk.

Jag ber dom ju inte att ta bort mitt abonnemang (vilket jag helst vill) utan jag ber dom om att jag ska få ringa fr ett fast pris i månaden.


Dom lovar guld och gröna skogar men dom håller ingenting, inte heller gör dom någonting för dig om du behöver hjälp. Jag frågade även hur mycket det skulle kosta att fixa min Iphoneskärm som har spruckit och då började hon yra om att dom bara kunde byta in den mot en iphone 5 men då måste jag lägga tvåtusensexhundra emellan, men innan jag gick därifrån så var det tretusensexhundra som skulle läggas emellan..Hur skulle hon ha det?Jag var inte intresserad av en ny mobil utan jag var intresserad av att laga min gamla. Hon sa också att Appel inte "Tyckte om" att laga iphones.. Och då speciellt inte när skärmen har gått sönder.  Vad fan är det för idioti?Jag känner hur många som helst som har lämnat in sina iphones för att laga en trasig skärm. Det är ju ett ett problem som alla med iphone dyker på förr eller senare..


Orkar inte ens bli arg.. Jag råder er till att aldrig skaffa ett abonnemang hos Telenor..Aldrig.




Jag shopade en del på Birsta i allafall. Jag har länge letat efter ett par höst kängor och idag så hittade jag dom perfekta på Scorett. Visst är dom schysst?:)Köpte lite annat också men orkar inte lägga upp några fler bilder.


 


Nu ska vi äta en god middag framför Fångarna på fortet.



TTYL! 



       

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards