Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mikaela Billström - 24 oktober 2011 21:21


Jag har läst på många olika bloggar nu att det börjar bli mer populärt att köpa märkesväskor som inte är äkta.


Det har ju alltid funnits kopior men just nu känner jag att det är mer än någonsin och det gör mig lite irreterad, Tar jag mig råd och köper te.x en äkta D&G väska och sedan ser jag en tjej på stan som har en likadan fast en fejk så blir man fan irreterad. Har man inte råd att köpa en äkta väska varför ska man då stoltsera i en som är fejk och försöka lura allmänheten att den är äkta?Vafan, jobba på och spara pengarna och köp en äkta istället. Nu kommer jag säkert få kommentarer om att "Herregud, en del människor kanske inte har råd att köpa en äkta"Ne men köp för fan en väska på Åhlens då för 299 kr. Varför vill man bära en väska som inte är äkta om det är för att försöka vara någon man inte är eller för den delen har råd att vara?!


Jag gillar inte fejk industrin alls..



 

(Bild lånad från Googel)



MEEEN...Det är ju bara min åsikt...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards