Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Mikaela Billström - 30 oktober 2011 18:24

Det tog mindre än tre timmar att åka hem. Vi parkerar nästan alltid i Sollentunna på Scandic där sedan tar vi en taxi in till city. Det var första gången som jag bodde på Scandic Sergel plaza och det kommer definitivt inte att bli den sista. Hotellet var jätte fint och rummen var stora och rymliga. Vi har haft en gudomligt skön mini semester med Idol, promenader, Tre rätters på Sture Hof, spa på hotelrummet och en hel del shoping.


Jag har köpt lite av varje, jag skulle först köpa en svart Mullberry väska men dom hade inte den som jag hade funderat på så jag köpte lite annat istället. Jag köpte blandannat en jacka från Rules by Mary som ni kan se på bilden nedan..


 


Jag köpte också ett par drop dead gorgeous gummistövlar från DKNY. Vart väldigt nöjd över dom.. letade först efter Hunters stövlarna men jag tyckte att dom här var snyggare, dessutom var dom trehundra kr billigare ;)


   

Dålig bild men hittade ingen annan ..




Köpte också denna en tröja ifrån Monroe. Dålig bild men jag hade ingen annan..


      



Jag köpte även världens absolut bästa smink. Har ni känslig hy och har lätt att få finnar så testa Bare Minerals. Jag lovar er att ni inte kommer att bli besvikna. Sminket är lite dyrare men det är väldigt drygt..



    



Köpte annat också men minnet sviker och jag orkar inte fotografera..Här är lite blandade foton från helgen i allafall..  




         

Vi lyckades få ett bord på Stue Hof. Vi åt skaldjur till förrätt och en kötträtt till varmrätt.

Kommer definitivt gå dit nästa gång vi åker till Sthlm. Det var verkligen jätte lyxigt och fint där..





Me..




            

Min nya karriär..




      

Jävla turister..


 

I väntan på taxin..



 

Majkel..:)


 

Sture gallerian blev utrymd. Brandlarmet gick så det blev mer elle rmindre kaos..




      



Jag och Majkel..





Varm choklad från Wayne´s.. Inte dåliga grejer direkt ;)



     


Puss på dig..



 


Middag innan det är dax för Idol..




Finaste..


Här kommer lite Idol bilder.. Kvalitén är kass för jag knäppte med iphonen men jag hoppas ni ser vad bilderna föreställer ämdå :)



                             



Nu ska jag gosa med mina två chihuahuor som jag har saknat väldigt mycket dessa dagar..


Ha en fin avslutning på helgen.


Xo M


   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards