Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Mikaela Billström - 26 oktober 2011 21:21

Hej och ho..


Gud vilka stressiga dagar det har varit. Jag har kanppt hunnit med mig själv men imorgon kväll åker jag till Stockholm för en härlig mini semester. Köpte Idol biljetter igår, hade tur att dom inte var slutsåld.. Vi ska bo på Scandic Plaza, ett jätte fint hotell som ligger vid NK. I morgon på morgonen ska jag på ett läkarbesök först så jag hoppas på att det går bra och att jag inte behöver få gå omkring med jobbiga tankar och funderingar i Stockholm.. Vi tänkte åka klockan 1800 imorgon då Micke slutar att jobba, det är rätt skönt att åka på kvällen faktiskt. Lite trafik och vi kan lyssna på Timrås match på radion :)


I går tappade jag min Iphone i asfaltet. Jag blev så himla less, det känns vekligen som om allt ska jävlas. Det är några stycken som har erbjudit sig att laga den så det känns ju bra i allafall.. Men det är så himla tröttsamt.


 



Vi ligger i soffan nu och tittar på Bröstcancer galan på TV3. Vi skänkte precis pengar och det tycker jag att ni också ska göra. Det är så himla viktigt, en hundring gör ingen skillnad för dig men för forskningen gör det en stor skillnad i längden. Alla som kan borde skänka en slant för var nionde kvinna drabbas så det kommer någongång slå mot dig eller en närstående.. Tragiskt med sant, tyvärr..





 




Skänk 100kr

Ring 099-90910




  














 




Passa även på att köpa Rosa bandet produkterna som finns ute i butikerna nu.  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards