Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Mikaela Billström - 23 oktober 2011 23:44


(Fick dessa frågor som jag lovade att svara på så jag passar på att göra det nu)


1. Har du någongång tjuvläst någons dagbok?

Hmm..Ja, när jag var liten så läste jag min bästa kompis dagbok ( sorry Emelie)


2. Du har en dag på dig att spendera en miljon. Vad köper du?

Väskan som Victoria Beckham har på bilden nedan skulle jag köpa, sedan skulle jag dela pengarna med min och Mickes familj. Kanske en lyxresa ill Karibien?


 



3. Har du råkat skicka ett pinsamt felsms?

Japp, vem har inte det ?Vill dock inte gå in påå vad jag skrev..


4. Om en familjemedlem begått ett grovt brott, hade du anmält denne?

Såklart INTE!Beror såklart på vad personen har gjort men det ska mycket till innan man sviker sin familj..


5. Vad är skönast; Ryggkli eller massage?

Jag är en massagetjej :)


6. Sex in the city eller The Hills?

Utan tvekan Sex and the city.. Även fast jag älskar Audriana..



7. Vad är det bästa i ditt liv just nu?

Att jag har en person i mitt liv som jag kan lita på till hundra procent och som alltid ställer upp på mig och stötar mig. trodde inte man kunde lägga sitt liv i händerna på en annan person och sedan vara fullkomligt trygg i den situationen, 

Även mitt husköp känns väldigt bra just nu, gjorde en bra affär och jag trivs jätte bra här. Vi små renoverar dock fortfarande men det känns helt underbart att vara husägare.


8. Hur såg du ut på högstadiet?

Jag såg ful ut.. Haha Nej men seriöst, jag var en så kallad "hängbög"i sjuan - åttan. Herregud hur jag såg ut.. I nian vart det inte mycket bättre men kläderna gjorde en liten uppgradering.


9. När skrattade du sist så att du fick ont i magen?

I dag på jobbet när jag och Sandra urade till det.


10. Ska du gå på någon konsert snart?

Räknas Idol som en konsert? Tänkte gå på 50 Cent när han spelar i Gävle men hoppade över det..


11. Vad är det konstigaste du har sjukanmält dig för?

Tror inte jag har sjukanmält mig någon gång som har varit "Konstigt"..



12. Om du bara fått följa en blogg, vilken hade du valt?

Natascha Peyres.. Underhållande måste jag säga..


13. Vem är den mest kända person du har träffat?

Beror ju på hur man menar med att träffa men kanske Zlatan?


14. Hur brukar du reagera om internet ligger nere?

Oh CRAP!


15. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på ?

Lever



16. Stannar du för mobilförsäljare och liknande på gatan?

Japp, Micke har sagt åt mig att inte göra det fär jag tycker så synd om dom och det brukar utvecklas till att jag köper något av dom. Nu har jag lärt mig att gå runt dom och jag har sagt bort min hem telefon ;)


17. Om du vart tvungen att ha ett temabröllop; Vad för tema hade du valt?

Gud vad svårt, jag tror att jag skulle välja att ha ett rosa bröllop. Men jag är inte så mycket för tema för jag vill ha det klassiskt.


18. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt. Vems väljer du?

Väljer att ha den jag har, Mikael. Har ju mamma och pappa på kinesiska också. Har också en del utav Annie på Handleden. Fattas bara att göra en tatuering som relaterar till brorsan också sedan har jag alla mina nära mig.


19. Hund eller katt?

Hmm, Mitt i mellan, alltså Chihuahua..



Av Mikaela Billström - 23 oktober 2011 22:57

Hej mina fina!


Är helt död efter en lång arbetshelg. Det har varit mer eller mindre kaos på jobbet.. Jag trodde i min lilla naiva hjärna att jag var ledig imorgon men efter att ha slängt ett öga på mitt schema så är jag inte ledig förnst på Torsdag. Härligt..

Jag och gubben har pratat om att åka till Sthlm till helgen. Denna helg var den ända helgen som vi var lediga tillsammans och vi behöver komma iväg på något nu. Skingra tankarna lite..



 



Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt.. Ska kolla på Audriana och äta lite godis och bara känns lugnet.


Ha en mysig avslutning på helgen.


//M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards