Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Mikaela Billström - 1 juni 2011 23:07


Hej mina fina!


I dag har jag jobbat och det har varit en väldigt lugn dag. Hade en lucka på en timme på eftermiddagen så jag sprang lite på stan i hopp om att hitta någonting som jag kan ha på mig på Fredag när det är återträffen. Jag blir så sjukt less - Det finns ingenting. Absolut NADA!!

Vad har vi för klädbutiker här i Sundsvall?Vi har inte en enda butik där dom säljer lite finare dam kläder, det närmaste vi kommer är typ MQ och det är ju sorgligt.


Hittade ingen klänning så får se vad jag hittar på. Funderar på att Ta en gammal Tiger klänning som jag har men jag får se.. Köpte ialf lite smink ifrån make up store, ett par nya skor med kilklack, en ny bh, ett par knästrumpor, hårfärg och strumbyxor. Kollade med frissan om dom hade någon tid för mig i morgon men det hade dom såklart inte så jag ska göra det själv vilken säkert kommer att resultera i en enda stor röra men jag kan inte ha denna jävla utväxt som jag har nu.


 


I morgon är jag LEDIG!JAg ska flytta kartonger och på eftermiddagen kommer Madde hit för jag ska sätta hår på henne.


Hoppas ni får en mysig kväll.


TTYL..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards