Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mikaela Billström - 2 juni 2011 20:05


.. Blev helt underbart. Sommarfräscht och kanon snyggt, blev lite avis faktiskt. Synd att jag inte hade någon bild från innan vi satt i hårförlängningen men hon hade axel långt hår. Jag lockade håret innan bilderna togs så håret är alltså rakt egentligen.



   

Av Mikaela Billström - 2 juni 2011 15:35

      

Nu ska den andra flyttkartongen men väskor gå. Jag måste personligen frakta kartongen till huset så den inte försvinner efter vägen.. Om den skulle försvinna så är hela mitt liv förstört.. Hemska tanke..


Nu ska jag packa lite mer innan Madde kommer hit och fixar håret. Jag bjuder på en bild nedan som visar hur jag ser ut nu, osminkad och sliten men jag är glad ändå :)




        

Av Mikaela Billström - 2 juni 2011 00:17

1. VAD HETER DU?
Fanny Mikaela Kristina

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Har inga byxor på mig för jag sitter i svarta hotpants. 

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
The Killerz 

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Jobbade och pysslade i huset


5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Godis, vad annars?

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? 

Det är en skön sommarkväll.


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Mamma som frågade om jag ville följa med på Linneas examen 

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Skorna och händerna.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Yes, i do ;)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Jodå, ganska bra. Har varit rätt trött och skrattat bort större delen av dagen...

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Vit vin.

13. FAVORITSPORT?

Fotboll. Ofc..


14. HÅRFÄRG!!
Blond

15. ÖGONFÄRG?
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Nedgång,

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Storebror Kenny snart 29 och lilla syster Annie 20.

18. FAVORITMÅNAD?
Juli

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Skilda världar.

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

21. FAVORITHOBBY?
Dega

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Verkligen inte.

23. FAVORITLÅT(ar)
Men gud..Det är ju många så kan inte välja en.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar 

25. KRAMAR ELLER KYSS? 
Båda! ;-)


26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad helt klart!

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Svara på vad?

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Vet inte vad du yrar i nu..

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Fattar fortfarande inte?!

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I lägenhet och i hus tillsammans med Mr M

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU? 

Varför gråter inte Emma. En underbar bok.

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Winnerbäck

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har en laptop

35. FAVORITSPEL?
fia

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Haha Japp, det är min största merit.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Klart jag är..

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Njuta av ledigheten.

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
00:29

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards