Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Mikaela Billström - 4 juni 2011 19:12

 


I sin nya video till låten Man down skjuter Rihanna ner en man som har eller har försökt våldtagit henne.Denna musikvideo har skappat en väldig debatt om att den är för "våldsam" och att det inte är bra för tonårigar/barn att se den,  både för att den kan uppfattas som extremt våldsam men även för att många tror att den anspelar på hennes ex. Chris Brown som dömdes för att ha misshandlar Rihanna.


Pay back is a bitch..



Låten är hur som helst helt underbar, har ni inte hört den så kolla på klippet nedan..






Det har väl gjorts musikvideos som är brutalare än den här så vad är problemet?Tycker musikvideon är jätte bra gjord och den har ett tydligt budskap.


Av Mikaela Billström - 4 juni 2011 18:50

  

Hej mina fina!


Hoppas allt är bra med er mina raringar, själv är jag skakis men jag har återhämtat mig rätt bra sedan igår. Alltså, jag fick nog in lite fööör mycket innanför västen. Jag dricker sällan men när jag väl gör det så tömmer jag baren. Tyvärr.


Sara och jag är hemma hos mig och degar lite. Tror hon ska in till stan ikväll igen men jag orkar nog inte följa med. Håller på att ladda hem säsong 3 av The real housewives of New Jersey så jag har ju lite att titta på här hemma. Ska nog gå till affären och köpa lite godis också..


Vill passa på att tacka Emelie, Sara, Emma, Linen och Sara mfl för en härlig kväll. Jag har saknar er, BIGTIME!!Ska komma och hälsa på er i sommar..



    

Jag och Nellen pussas i soffan



        

Jag och mina små raringar. Haha, det ser ut som om att Charls ska dö vilken minut som helst..


 

Jag och min lilla surgubbe.. Mammas hjärta!


 

Chanel har blivet påkörd så hon är förlamad från midjan och neråt.. Stackars liten, men hon ålar sig fram bra ändå.. Se bilden ovan.



TTYL

Av Mikaela Billström - 4 juni 2011 11:31


Herregud, vilken kväll. Det var en sjukt konstig känsla att träffa alla igen. Vi träffades på Opus innan vi skulle upp på Aveny, jag blev nästan chockad av att se alla. Alla var så mycket snyggare nu än för 10 år sedan. Det var sorgligt men samtidigt fantastiskt, en konstig känsla..


Lite bilder från igår. Alla bilder kom inte med för min iphone kamera pallade inte riktigt trycket igår ;)..


    

Träffade lillFloa på småtimmarna :)




 

Floa som jag var mycket ute med Back in the days ..


 

Emelie loves drakstaden ;)



 

Torka rumpen lite..



 

FIna blondiner <3


 

Sara och Madde..Finisar!



 

9 G.. :)



 

Sara och Emma ;)


  

Snyggingar


 

Vad sa du??


 

Sara, jag, Emma, Sara och Jessica


 

Jag och Emma


 

Sara agerar fotograf inne på tjejtoan


 

Jag och Sara


        

Linen och Ante 


    

Emma ser förbryllad ut 


 

Tina och Sara


 

Sara och Linen



 

Kim och fina Sara..



Nu måste jag lägga ner mig en stund. Ni ska vara glada att jag ens har orkat skrivet detta inlägg till er för jag är heeelt förstörd. Haha..


Talk to YOU later..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards