Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Mikaela Billström - 20 juni 2011 18:41

Hej mina fina!


Det har varit en hektisk dag på jobbet, planeringen strulade och det krävde en massa extra energi innan det var fixat. Jag sökte semester Fredag+Lördag för jag kom ju på att det är en speciell dag på Fredag (förutom Midsommar då), hoppas bara att bossen godkänner det..


 


Nu måste jag verkligen gå igenom mina kläder som fortfarande inte har kommit upp ur flyttkartongerna. Nu måste jag ta mig samman och fokusera inför det här, vad ska jag ha kvar och vad ska bort?



 

TTYL


Av Mikaela Billström - 20 juni 2011 18:32


Sedan jag kom hem ifrån jobbet nu på eftermiddagen har jag googlat runt och kollat på en massa väskor. Jag har blivet lovat en ny schysst väska så nu gäller det bara att jag ska hitta den rätta..


Jag väljer mellan dessa märken - Marc Jacobs, Louis vuitton och miu miu.



           


Det är konstigt att man kan ha en sådan stark passion för någonting. Jag blir nästan upphetsad när jag ser en väska som jag vill ha, det är som en förälskelse.. Fast denna förälskelse blir utbytt på en gång den kommer hem till mig för då börjar det en ny jakt på en annan väska..


Tur att jag inte är likadan när det gäller killer.. Eller hur?

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards