Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Mikaela Billström - 17 juni 2011 22:07


Äntligen helg, det ska bli obeskrivligt skönt att vara ledig denna helg för veckan som kommer kommer att vara fullspäckad med jobb.. Men det går nog bra, går ju på semester den sista Juni så jag härdar på tills dess.


Ligger just nu i soffan och tittar på Jerseylicious säsong 3. Har ni inte sett den serien och tycker om drama så får ni inte missa den, Jersey shore kan slänga sig i väggen.. Nästan ialf.



 

Bitchen Tracy från Jerseylicious..



Vi funderade på att vara några stycken här i morgon och grilla men det verkar som att vädret inte kommer att tillåta det. Jag ber till vädergudarna att dom ger oss strålande sol imorgon.. Men med min tur lär det vara spöregn och då blir det att packa upp dom sista fyrtio flyttlåderna. Jag tror jag har fem stora flyttkartonger med kläder som jag fortfarande inte har packat upp, jag fattar verkligen inte hur otroligt mycket kläder jag har samlat på mig. Jag lider av separationsångest och väldigt svårt för att göra mig av med saker och då speciellt kläder. Jag kan ge bort kläder till vänner och familj men jag skulle aldrig slänga nått.


Hoppas att ni får en underbar helg mina raringar.


TTYL


/Mickanpickansockerdrickan 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards