Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mikaela Billström - 15 juni 2011 22:33


Hej Raringar!


Jag har haft en enormt stressig vecka och det har gått ut över er, im so sorry.. Jag ska skärpa mig, jag lovar. I dag har jag varit på Apt på jobbet sedan åkte vi ut till Svartviks herrgård och åt lunch och tackade av Ann som ska gå i pension. 



 

Söta Erika som jag har fått förmånen att lära känna nu när vi har börjat att arbeta tillsammans.


 

Lilla Madde med sitt rapunzel hår var också med på Svartvik och åt lunch. :)



I går fyllde Anette år så vi var där och grattade henne och åt jätte god mat. Jag har aldrig tyckt om stark mat men det vi åt igår var obeskrivligt gott. Vart nog två liter vatten när jag kom hem sedan och ett antal toalett besök under natten men det var det värt, lätt..



 

Paketöppning :)


 

Maria och Jörgen - Alltid lika snygga..


 

Hasse håller ställningarna.. ;)


Vi har precis tänd en brasa här hemma för det ska tydligen bli frost i natt. Jag hoppas att sommaren kommer att komma tillbaka snart för jag saknar den :(



TTYL



 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards